Som pedagog är du en viktig del i att bidra till att Botkyrka kommun blir Sveriges bästa skolkommun, där elever lyckas i skolan och får utvecklas utifrån sin unika förmåga.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

- att som fritidspedagog ha ansvar för det pedagogiska arbetet och i nära samarbete med kollegorna ansvara för att utveckla fritidshemmets kvalité och verksamhet enligt gällande styrdokument och riktlinjer.

- att som pedagog i fritidsverksamheten arbeta tillsammans med kollegor för att skapa en god lärmiljö med stöd och stimulans kring eleverna.

- att under skoltid utifrån en helhetssyn på utveckling och lärande samarbeta med lärare i åk F-3.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med engagerade och kompetenta medarbetare och underbara elever. Vi är måna om varandra och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla, både elever och personal, trivs och utvecklas.
Grindtorpsskolan är en skola från förskoleklass upp till årskurs 9 med drygt 500 elever. Skolan ligger på toppen av Albyberget och här möts hela världen.

Krav:

Fritidspedagogutbildning eller annan utbildning som av arbetsgivaren betraktas som likvärdig.

God digital kompetens.

Meriterande:

Erfarenhet av att arbeta i fritidshem
Erfarenhet av V-Klass.
Erfarenhet att ha arbetat i en mångkulturell skola

Som person håller du dig uppdaterad kring aktuell forskning inom ditt yrkesområde.
Du är relationsskapande och samarbetsorienterad och förmår att se både till individens och verksamhetens behov.
Du är även strukturerad och förmår bedriva en undervisning av
hög kvalitet med elevernas kunskapsutveckling i fokus.

Tillträde 14/8-23
Referensnummer GRIS/2023:00016