Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie i Grundskola åk F-5, Fritidshem eller Grundsärskola. Vi behöver dig allt från några timmar per dag till hela veckor. Som vikarie hos oss har du ett nära samarbete med enhetens pedagoger. Du blir kontaktad när behov uppstår och naturligtvis ser vi till att det finns en planering för dagen att följa. Du som söker kan vara student och vill kombinera studierna med extraarbete. Som vikarie kan dina uppgifter variera men dina ansvarsområden innefattar att stötta upp i den dagliga verksamheten på olika sätt.
Arbetet utförs alltid på veckodagar under dagtid men arbetstiden kan variera.

Vi söker timvikarie till verksamheterna:
Lärarvikarie grundskola F-5
Vikarie i fritidshem
Vikarie elevassistent grundsärskola

Tullingebergsskolan ligger Botkyrka kommun och är en grundskola från förskoleklass upp till årskurs fem samt grundsärskola med totalt 230 elever. Skolan är belägen i ett lummigt grönområde men ändå så centralt att det finns goda kommunikationer.

Skolans ledord är: S.T.J.Ä.R.N.O.R där varje bokstav står för ett ord som ska genomsyra vår verksamhet: Samarbete, Trygghet, Jämlikhet, Äga kunskap, Respekt, Nyfikenhet, Ordning och reda, Roligt.

Krav: Vi söker dig som är en ansvarstagande person med ett intresse för barns utveckling. Du är lugn, empatisk och tydlig i möte med elever, vårdnadshavare och kollegor.
Du har en god samarbetsförmåga och är bekväm med att möta många nya människor.
Du har goda kunskaper att uttrycka dig i svenska i såväl tal som skrift.

Rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Meriterande: Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i grundskola, fritidshem eller grundsärskola.

För att få arbeta med barn och ungdomar krävs ett utdrag från Polisens belastningsregister. Du ansöker om detta på Polisens hemsida. Att få ett utdrag tar ca två veckor så det är bra om du ansöker om utdraget i samband med att du skickar in din ansökan.

Anställningsform Visstidsanställning (kortare än 3 månader)
Anställningen avslutas 2022-06-30
Anställningens omfattning Deltid