Musiklärare till Grindtorpsskolan

Grindtorpsskolan är en skola från förskoleklass upp till årskurs 9 med 500 elever. Skolan ligger på toppen på Albyberget och här möts hela världen.
Vårt ledord är : Grindtorpsskolan " en skola att växa i"

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att bedriva musikundervisning med åk 3 till åk 9, i enlighet med rådande läroplan.
Du kommer att ingå i arbetslag 4-6 och i tjänsten ingår mentorskap.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med engagerade och kompetenta medarbetare och underbara elever. Vi arbetar efter vårt ledord "Grindtorpsskolan; en skola att växa i", är måna om varandra och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla, både elever och personal, trivs och utvecklas.
Du kommer att arbeta i en fantastiskt fin helt nyrenoverad och fullt utrustad musiksal, och du kommer också att få vara delaktig i utvecklandet av skolans digitala musikstudio.

Krav: Behörig musiklärare eller annan likvärdig utbildning.

Meriterande: Meriterande är om du har erfarenhet av att ha arbetat i en mångkulturell skola.
Goda kunskaper inom IKT.

Vi ser gärna att:
Du är kreativ i ditt ämne ock kan inspirera elever att intressera sig för musikämnet och utveckla sina musikaliska förmågor.
Du är trygg i ditt ledarskap och kan skapa goda relationer med elever.
Du bedriver en undervisning som är tydlig och strukturerad samt förutsägbar för eleverna.

Tillträde Snarast efter överenskommelse
Referensnummer GRIS/ 2021:00013