Vi söker en engagerad och legitimerad lärare för undervisning i SO/Spanska 70%
Tjänsten är uppdelad på Spanska i åk 6-9 50%.
Samt undervisning i SO åk 9 på 20%.
I tjänsten ingår även mentorskap.
Undervisningen är förlagd på tre dagar, måndag, onsdag och torsdag.

Du kommer tillhöra 7-9 arbetslag, med duktiga, engagerade och kompetenta kollegor.

Vi söker dig som är trygg och tydlig i ditt ledarskap. Du ska ha god förmåga att skapa bra relationer med elever och föräldrar. Du ska vilja samarbeta tätt tillsammans med kollegorna i arbetslaget.

Kvarnhagsskolan är i en utvecklingsfas, målet är att dels arbeta med ett språkutvecklande arbetssätt och differentierat. Vi har många engagerade lärare och specialpedagoger som arbetar tillsammans med att främja lärande i klassrummet för varje enskild elev. Vi tror på att skapa goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare.

Krav: Har lärarlegitimation med behörighet att undervisa i åk 7-9.
Ha höga förväntningar på dig själv, dina kollegor och dina elever.
Ha god samarbetsförmåga och även kunna arbeta självständigt.
Alltid ha eleverna i fokus.
Tycka att utveckling är berikande och vilja vara med och utveckla verksamheten.
Ett positivt förhållningssätt, kvalitetstänkande och flexibilitet är något vi värderar högt.
Du ska ha goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Vi lägger dessutom stor vikt vid personliga egenskaper.

Meriterande: Du får gärna ha kunskaper om att arbeta språkutvecklande i undervisande ämnen.

Resultatorienterad
Relationsskapande
Samarbetsorienterad
Lösningsorienterad

Anställningens omfattning Deltid
Tillträde 2021-10-05 Eller enligt ök. ”tillsättning sker med förbehåll att tjänsten kan tas i anspråk internt”.
Löneform Ferielön
Referensnummer KVAS/2021:00102