Som medarbetare på Eklidsskolan är du en viktig del i vardagen i skolans- och fritidshemmets utbildning. Tillsammans med övriga kollegor medverkar du till att en positiv, meningsfull och utvecklande miljö skapas för varje barn. Vårt pedagogiska arbete bygger på barnens delaktighet och inflytande som du kommer att arbeta aktivt med. Den dagliga omsorgen och pedagogiska arbetet innebär att tillsammans med barnen delta i deras dagliga aktiviteter och rutiner. Du samverkar med kollegorna och ibland vårdnadshavare där du är barnfokuserad och serviceinriktad.

Eklidsskolan är en fin skola för elever från förskoleklassen upp till årskurs 5. Vi har en härlig och positiv arbetsmiljö och fixar uppdraget tillsammans. Ibland behöver vi vikarier till såväl skolan som fritidshemmet. Vi håller på bygga en vikariepool som du får vara en del av.
Eklidsskolan är en bra arbetsplats för dig som vill utvecklas. Du kommer att vara en del av en verksamhet med bra rutiner och strukturer samtidigt som det finns en inkluderande värdegrund.

Krav: - För att kunna vikariera hos oss måste du ha kunskap om våra styrdokument.
- Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift

Meriterande: Meriterande om du har lärarutbildningen, är studerande och har en gymnasial utbildning Barn och Fritidsprogrammet

Anställningsform Tidsbegränsad anställning
Anställningen avslutas 2023-12-31