Examensarbete i Botkyrka kommun

Studerar du på högskola eller universitet och är intresserad av att göra ditt projektarbete eller uppsats inom Botkyrka kommun? Då är du välkommen in med din intresseanmälan här!

Att göra sitt examensarbete ger förutom en inblick i kommunens verksamhet även möjlighet att belysa samhällsviktiga frågor och knyta nya kontakter.

Examensarbete är ett tidsbegränsat uppdrag inom ramen för din utbildning och ingen ersättning utgår.

Om intresseanmälan

Här anmäler du ditt intresse för att skriva examensarbete inom Botkyrka kommun. Vi ser över anmälningarna löpande och kontaktar dig om vi ser att det finns en möjlighet att ta emot dig.

Tänk på att en färdig frågeställning eller specifikt område ökar dina möjligheter att få göra ditt examensarbete hos oss.

登录并表达申请意向